Szerviz
Szervizünk a legnagyobb gyártók (Dell, HP, Lenovo, Kingston) minősített, folyamatosan ellenőrzött, évente felülvizsgált szervizpartnere.
Az elmúlt 20 évben több mint 120 ezer garanciális Dell javítást végeztünk. Ha ehhez még hozzá vesszük a nem garanciális jellegű javításokat is, a szám a 200 ezret közelíti. Nyugodtan kijelenthetjük, hogy ez Magyarországon egyedülálló, egyetlen más szerviz sem rendelkezik még csak hasonlóan magas javítási számmal sem. A garanciális javítást a Dellnél meglévő garancia feltételeinek megfelelően tudjuk elvégezni. Természetesen, amennyiben Ön a gyártói garancián felül többletszolgáltatást vásárolt a 4iG Nyrt.-től, annak megfelelően végezzük a javítást. |
|
A 4iG szerviz, mint hivatalos HP szervizpartner, jogosult minden olyan végfelhasználói HP termék garanciális javítására, amit a HP nem központilag javít. A HP központilag végzi a következő termékek garanciális javítását:
|
|
A Lenovo a két termékvonalának a garanciális javításait a következő módon végzi: Idea termékvonal
Think termékvonal
|
|
Büszkék vagyunk rá, hogy a világ egyik legnagyobb memória és SSD gyártó cége minket kért fel erre a feladatra. Tudta Ön, hogy minden Kingston SSDNow és minden Branded (adott gyártó, adott típusú gépéhez gyártott) memóriamodul következő munkanapi válaszidejű, helyszíni garanciával rendelkezik? Mit is jelent ez a gyakorlatban? Ha Önnek egy ilyen alkatrésze meghibásodik, a 4iG szervizhez kell bejelentenie a hibát. Mi azt azonnal továbbítjuk a gyártó felé, majd a Kingston által megküldött cserealkatrészt kollégánk kiszállítja Önhöz, és kicseréli azt a meghibásodottal. Természetesen, ez a garnciális szolgáltatás Önnek nem kerül semmibe. |