Ahogy a legtöbb weboldal, a miénk is sütiket (cookie-kat) használ a nagyobb felhasználói élmény érdekében.
A böngészés folytatásával Ön hozzájárul a sütik használatához.
Menü

Fejléc segíthetünk

Segíthetünk?
+36 1 270 7640
webshop@4ig.hu

Ön itt jár: > Kezdőlap >

Szerviz

Szerviz

Szervizünk a legnagyobb gyártók (Dell, Lenovo, Kingston) minősített, folyamatosan ellenőrzött, évente felülvizsgált szervizpartnere.

Az elmúlt 20 évben több mint 120 ezer garanciális Dell javítást végeztünk. Ha ehhez még hozzá vesszük a nem garanciális jellegű javításokat is, a szám a 200 ezret közelíti. Nyugodtan kijelenthetjük, hogy ez Magyarországon egyedülálló, egyetlen más szerviz sem rendelkezik még csak hasonlóan magas javítási számmal sem.

A garanciális javítást a Dellnél meglévő garancia feltételeinek megfelelően tudjuk elvégezni.

Természetesen, amennyiben Ön a gyártói garancián felül többletszolgáltatást vásárolt a 4iG Nyrt.-től, annak megfelelően végezzük a javítást.

A Lenovo a két termékvonalának a garanciális javításait a következő módon végzi:

Idea termékvonal:

A Lenovo ezeknek az eszközöknek a garanciális javíttatását központilag egy szervizzel végezteti.

Think termékvonal:

Ezeknek az eszközöknek a szervizét a Lenovo üzleti szervizpartnerei végzik. A garanciális esetszámok alapján, a 4iG szerviz Magyarország egyik vezető Lenovo szervizpartnere.

Büszkék vagyunk rá, hogy a világ egyik legnagyobb memória és SSD gyártó cége minket kért fel erre a feladatra.

Tudta Ön, hogy minden Kingston SSDNow és minden Branded (adott gyártó, adott típusú gépéhez gyártott) memóriamodul következő munkanapi válaszidejű, helyszíni garanciával rendelkezik?

Mit is jelent ez a gyakorlatban?

Ha Önnek egy ilyen alkatrésze meghibásodik, a 4iG szervizhez kell bejelentenie a hibát. Mi azt azonnal továbbítjuk a gyártó felé, majd a Kingston által megküldött cserealkatrészt kollégánk kiszállítja Önhöz, és kicseréli azt a meghibásodottal. Természetesen, ez a garanciális szolgáltatás Önnek nem kerül semmibe.